Ako funguje služba Dôchodok.sk - Dôchodok.sk

Ako funguje služba Dôchodok.sk

1.

Kliknite na button
Chcem lepší dôchodok.

2.

Dostanete sa na podstránku
Investičný dotazník.

3.

Nezáväzne a bez zadania osobných údajov
zodpoviete šesť otázok.

4.

Po zodpovedaní otázok kliknite na button Zobraziť odporúčanú stratégiu.

5.

Zobrazia sa vám všetky produkty.

6.

Pri zobrazených produktoch budete môcť sledovať: možný výnos, potenciálne riziko a na čo sa hodí konkrétny fond (krátkodobé, strednodobé, dlhodobé investovanie), výnosnosť za vybrané obdobia (1 rok, 3 roky, 5 rokov, 10 rokov a od vzniku fondu).

7.

Následne sa zobrazia podrobné informácie o produktoch DSS. Produkty budú zoradené výlučne podľa výkonnosti evidovanej Národnou bankou Slovenska, bez ohľadu na ďalšie benefity.

8.

Zvolíte konkrétny produkt alebo si zložíte vlastné portfólio z viacerých fondov. Rozhodnúť sa môžete aj pre sporenie v súlade s predvolenou investičnou stratégiou.

9.

Po výbere konkrétneho produktu kliknete na button Chcem tento fond.

10.

Zadáte zákonom stanovené povinné osobné údaje. Prosím, buďte pozorní, aby ste sa vyhli chybe a následnému stornu zmluvy zo strany DSS alebo Sociálnej poisťovne.

11.

Po zaregistrovaní zmluvy dostanete na e-mail zazipovaný súbor so zmluvnou dokumentáciou. Na preštudovanie a podpis zmluvy budete mať dostatok času. Zmluvu odporúčame podpísať do dvoch dní. Postup krokov pri e-mailovej komunikácii a podpisovaní sa môže líšiť podľa vybranej DSS.

12.

O pár hodín po doručení prvého e-mailu vám pride link na podpis zmluvy. Zmluvu treba podpísať v mobile, čo súvisí s vašou bezpečnosťou. Počas podpisu zmluvy cez mobil vás bude snímať kamera. Prosíme, pripravte si občiansky preukaz.

13.

Ak zadáte nesprávne údaje alebo sa vám nepodarí podpísať zmluvu do odporúčaných dvoch dní, budeme vás kontaktovať telefonicky. Podpis zmluvy sa nemusí podariť z viacerých dôvodov. Najčastejšie sa tak stáva pre nepresne zadané údaje, ktoré sa nezhodovali s občianskym preukazom.

14.

Ak budete potrebovať pomoc, radi vám pomôžeme. Napíšte nám cez chat, e-mail, alebo zavolajte na infolinku.

15.

V prípade neúspešnej transakcie vás budeme kontaktovať.